Saturday, April 14, 2012

Sahabat di SMVKK

Assalamualaikum , (syaza guna aku)

hm hm errrr ....... aku rindukan cinte hati aku <3

pertama :
Siti Nur Farahana
Si dia , cinta hati aku , sahabat sejati aku , yang selalu ada di setiap masa , sentiase ade di sisi , di kale susah dan senang , di kala suka dan duka , menjadi peneman , pendorong semangat untuk terus kuat , penasihat yang baik , kawan yang ringan tulang sentiase membantu , sopan santun , baik hati yang amat , tak pernah menyusahkan dan sentiase berada di hati ini walaupon jarak tempat tinggl kami yang beribu batu .

Ya Allah , aku sentiase bersyukur kerana telah menemukan seorang sahabat sebaik farah , aku beruntung kerane menjadi sahabat baik nye yang sentiase menemani , terime kaseh Allah .

Farah , terime kaseh sebb jadi kawan baik syaza selame ni , farah lah kawan yg paling baik pernah syaza jumpe , farah selalu tolong syaza tanpe mengira masa , terime kaseh sebb salu tunggu syaza sebelum pergi sekolah , salu tolong syaza angkatkan bukubuku syaza yang banyak mase nak balik dorm , terime kaseh selalu teman syaza kemane sahaje syaza pergi , terime kaseh sebb selalu bg semangat kat syaza di saat syaza menangis sedih , terime kaseh sebb selalu menjage kesihatan dan segala yang berkaitan dgn diri syaza dgn ambil berat tentang diri syaza ni , farah lah rakan yang sgtsgtsgt syaza sayang , syaza rindukan farah sgt , rindu nak jumpe farah , rindu nak manje2 dgn farah lagi . maaf kan syaza kalau syaza ade wat salah kat farah , kalau syaza ni salu menyusahkan farah , maafkan syaza , I Love You Farah <3
kedua :

Nursyahira
si dia juge seorang sahabat yang semakin hari semakin rapat , semakin mesre , semakin sayang semakin cinte , err ape lagi semakin , hehe . walaupon sebenanye mase kat skolah dlu , kami tidak lah terlalu rapat , di sebbkan dia tidak duduk asrama , dia outsider , die duduk lua , dan aku duduk dlm asrama , jadi kami hanye jumpe hanye lah pada waktu persekolahan sahaje , walaupon begitu , persahabatan ni tak berakhir begitu sahaje , Alhamdulillah , semakin lame semakin rapat . si dia yang aku kenal , sgt lah baik hati , dye lah sentiase yang membantu kitorang budak2 asrama untuk beli segale keperluan di lua bile kehabisan barang di asrama , si dia pernah membantu aku dan kawan2 macm2 , topup lah , beli megi lah , burger lah , ape lagi , err mcm mcm lahh , yang aku ingt , aku penah suruh dia tolong belikan aku berus gigi , hehe , topup penah jgk lah sekali due , pastu penah soh caskan bateri kamera , penah suruh belikan burger , haha , pena suruh mama aku pos barang kat rumah die then hanta kat aku kat sekolah , haha ingt lagi , mase dye nak bagi aku bateri camera tu sampai kene rampas dgn pengawas sebb tu salah satu barang haram , err naseb baik cikgu pulangkan balik sebb ade alasan yg kukuh , nak pegi rombongn .

syeraa , aku pade mase dahulu , pernah jadi macm ko , penah jgk jd outsider di skolah lame , dan kawan2 yang duduk asrama semue sebok dok suruh aku topupkan dorg , lagi2 lah bile dorg tahu yang aku ni mmg jual topup , mmg runsing sebb teralu ramai , dan kite sorang saje nak handle , aku paham perasaan tu , mesti beratkan . papepon , aku nak ucapkan terime kaseh sgtsgt sebb byk tolong aku dgn kawan2 kat skolah dlu , terime kaseh jgk sebb jadi sahabat baik aku . terime kaseh sebb byk nasihat aku mcm2 untuk aku jadi lebih kuat dan sentiase beringat , harap persahabatan ni berkekalan dan biarlah semakin lame semakin rapat k . nnti pasni kite salalu2 lah meet k bile ade mase yang terluang , and kalau ade pape masalh kite share same2 k . terime kaseh sebb sudi jadi sahabat aku , ko mmg terbaik :) aku sayang ko .
 ketiga :

Noor Eliana
si dia yang menarik perhatian aku sejak pertame kali dye masuk kelas untuk intake yang kedue , aku dr mule kenal dye terus aku nak rapat dgn dye , sehinggelah di dorm , walau pon kami mase form4 kami bukan 1 dorm , tp kami rapat , aku salu dtg dorm dye , then ajak sembang , ajak main2 , heheh , tahu ape yang kami buat ? kami suke buat facial kat muke , buat wap muke lah , sapu2 mcm2 kat muke lah , harhar , pastu aku lah yang mengajar dye memakai contct lens , haha , mmg suke betol dye mase mule2 dpt belaja tu , dah tu , kami salu jgk tdo same2 kat dorm , aku tdo dekat dorm dye , rapatkan katel . heheh , kenangn weh , then mase ade rombongn ke genting , aku lah yang memujuk dye teman aku pg jalan genting , mmg best gile dpt jalan sesame kat genting sampai dye demam2 dlu tu , sian dye . pastu bile dah form5 , start lah laaagi rapat sebb kami dah satu dorm , aku membg suke manje2 dgn die , aku salu sikat rambut dye , then dye pulak sikat rambut aku , tarok minyak , dan ikat , hehe , penah aku saket kene gigit gelgate , die lah yg tolong aku sapukan bedak sejuk kat badan aku , heheh . mcm2 lagi lah ,

Yana , terime kaseh sebb jadi kawan baik aku selame ni , dr dlu smpi lah sekrg , walaupon pernah ade sengketa antare kite , tp aku selalu anggap bende tu hanyelah dugaan allah , ujian tuhan untuk kite , aku tak pernah salah kan ko dlm pape hal itu , aku percayekan kawan aku , aku sayangkan kawan aku , aku dah tak nak ingt dah sume tu , sume tu hanye lah dugaan untuk mematangkan diri kite kan , anyway , aku suke berkawan dgn ko , aku harap ko tak sedih sedih , aku harap kite dapat kekal jadi kawan , maafkan aku kalau aku ade wat salah , dan terime kaseh atas segalenye :)

Ramai lagi sahabat syaza di skolah , tak lupe jgk kepada Sanira,Ika,Fify,Seha,Fina,Liyana <-- semue ni geng syaza termasuk yang di atas . dan yang lain2 kawan sekelas syaza . (ENTRY khas untuk Sahabat di Kelas Bakeri) ade lagi ramai sahabat syaza , k peace (Y) . syaza saaaayaang kan semue sahabat syaza . mehh kishh sikit , mmmmuaaahhh muuahhhh , :*

2 comments: